Desirée

The Year Book of 2018
Veckorna går fort! 
I dag var det sista chansen att ta sitt foto till The Year Book. Jag hade nog inte tänkt göra det egentligen men ångrade mig snabbt och fick med mig roomie och en av grabbarna från Nederländerna. De båda räknas som "seniors" eftersom de tar examen i vår när de kommer hem till sina home countries och därför fick de fotas med gown och cap och certifiate osv. "Lilla" jag är ju bara en "Junior" (har ett år kvar efter dena termin) så det blev casual clothes för mig... Hade jag vetat innan att jag skulle ändra mig och vilja vara med kanske en hade gjort sig till lite extra och tagit på sig nåt annat... Men å andra sidan, det är upplevelsen som räknas och hela den här USA-grejen är ju bara sååå rolig!
Fotograferna var säkert supertrötta efter att ha stått dag ut och dag in i en vecka och bara fotat men ändå skämtade de glatt med oss och sa till om tröjan hade konstiga veck eller håret låg konstigt, men det hör väl till arbetet förstås så inte bilderna blir hur som helst.
Övriga studenter som stod i kö efter oss måste fått sig ett gott skratt åt hur excited vi var för att få vara med i THE YEAR BOOK! Kul om man kan glädja någon.

 
Det roliga slutar inte här utan, efter plugg på biblan blev det matlagning hemma och även upphämtning av paket! Se bilder nedan.
Ha nu en fortsatt fin lördag alla!
 
Här "signar" vi upp. 
 
 
Flash back till när man tog skolfoto i grundskolan haha.
 
 
Glada ihågen för att få vara del i TCUs historia :D (Joey, Julie, och jag)
 
 
Träffade en kompis på vägen hem. Det finns ekorrar precis överallt här!
 
 
Sen blev det lax...
 
 
...i ugn med blomkål och grönkål...
 
 
...och broccoli och sötpotatis!
 
Lax är nog en av mina favoriter. Säger så om många olika maträtter, men det är väl för att jag gillar det mesta kanske.
 
 
Inte nån glamourös sko till utseendet kanske, men åååh vad sköna de är! Älskar dem!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress