Desirée

Första testet och Craving för choklad
Igår hade jag mitt första "sals-test" i kursen "Study of Exeptional Students" (ungefär "Specialundervisning").
Vi satt i ett vanligt klassrum, 3-4 pers vid kvadratiska bord (1x1m). Det var skriftligt och inget direkt snack om fusk eller mobiltelefoner eller nånting...Annat är det på Liu! Men jag gissar att det blir tuffare tag på "finals" i slutet av terminen.
Därefter hade jag nästa lektion och deadline på en uppsats. Ujujuj säger jag bara... När man inte skrivit uppsats på engelska på några år, då känner man sig rostig. Och som tur var var det bara ett första utkast vi skulle komma med, och vi fick på lektionstid möjlighet att ge varandra feedback. Om jag fick någon? Hehe, jo det kan man nog säga. Men tur var väl det för annars lär jag mig ju inget!? Slutresultatet ska lämnas in senast lördag natt så det blir att finslipa på den nu och sen läsa på inför morgondagens quiz. Men en kaffepaus med chokladboll, icke att förglömma, ska det nog bli också! Fick ett ryck och snodde ihop en variant med banan i. Fri från vitt socker SÅKLART! -Perfekta till kaffet ;) 
 
Svårt att hitta riven kokos i det här landet. De är liksom i form av små remsor haha. Tog kniven och hackade extra.
 
 
Och så är det ju "Valentine's" idag. Så här såg det ut i mataffären häromdagen.
 
 
<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress