Desirée

A piece of "inte orka"
Egentligen borde jag städa istället för att sitta här vid datorn. Har redan plockat undan grejer o tvätt m.m men där tog orken slut(?). köket och badrummet måste bli gjort iaf, annars mår jag inte bra. sen ska man äta någon lunch eller sådär också... och handla och baka bullar tänkte jag.
Jag skyller på att vädret är skit. Då får man bli lite sur på saker och ting. 
 
Annars är jag ganska nöjd. Hade lite avslutning med bönegruppen igår. Spelade äventyrsgolf och jag kom sist på 50 slag haha! Men vad gör det!? Ett slag sämre än personen innan.
Har något planerat varje dag fram tills lördag. Mestadels fikagäster. Tänker nog satsa på min paradrätt, FRUKTSALLAD! Bästa som finns, nästan. Gör sig bäst med vaniljkvarg!
På måndag har jag serviceveckopass i kyrkan, vilket innebär att man i mitt fall står i caféet. Roligt faktiskt! Sen på kvällen eller dagen efter åker jag nog till Örebro och hänger där lite innan det bär iväg till USA om drygt 2 veckor!!! Fantastiskt!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress