Desirée

Back in Town
Så har ännu en helg kommit och gått och det är dags för en ny vecka med nya utmaningar, som man brukar säga. Jag går in i en roll och kör järnet nu! Vad ska jag kalla det? Desirée 2.0? Nä, Desirée 3.0 :D Skämtosido. 
Jag var i alla fall i Jönköping i helgen för att umgås med älskade mormor som har lite krämpor. Vi hade så mysigt och det får inte dröja länge till nästa resa tänker jag! 
 
 
 
Idag har jag redan hunnit spika upp en tavla på en vägg i min läghenhet. Det blev kanoners!
 
 
Men jag har mycket annat på agendan idag pckså! Ska bl a. köra hemmaträning, gå ner till stan och uträtta lite ärenden (ej shopping), återigen skriva på avtal för mitt vikariejobb på skola, skriva en massa mail (så trött på att skriva mail! fast måste erkänna att det är väldigt smidigt också!), och sist men inte minst sätta mig på biblioteket med plugg. Japp. Det är vad som händer idag. Dags att bocka av blogg-rutan haha!
 
Ha det gott!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress