Desirée

Top Golf
I Måndagskväll hade vi (Julie, Michelle, Noor, Nicole och jag) planerat in en minst sagt annorlunda aktivitet. Top Golf! Har ni testat det? Vet inte om det finns i Sverige. Det går iaf till så att man bokar ett bord/ bås och så står man där (Utomhus fast  ändå inne?) och slår golfbollar och hoppas att man ska plocka poäng genom att träffa olika "hål". Lite som på en ranch? Jämför det annars med att bowla; Man hyr en "bana" och spelar några stycken mot varandra.
Jag trodde ju inte jag skulle träffa enda boll, men tänka sig(!) det gjorde jag även om det inte skedde på det snyggaste/skickligaste sättet kanske haha. Det var i alla fall väldigt roligt!
Vill ni kolla in anläggningen mer noga så har ni deras website -->här <--. 
Efter en timmes spel åkte vi till Olive Garden och åt, och drack kaffe. Min roomie tycker jag dricker kaffe hela tiden haha. Men jag måste ha kaffet! Det kompromissar man INTE bort. Just i detta nu när jag sitter på biblan och pluggar så känner jag doften av Texas Pecan! Eller möjligtvis Hazelnut. Bäst jag går hem och brygger mig en kopp snart! Men först ska jag läsa klart en artikel om "Positive Behavior Support" som ingår i den enda kvällskursen jag tar: "Motivationg and Managing Students in the Classroom".
 
Ha en fin onsdagskväll alla! 
 
 

Julie (roomie), Michelle, Noor, Nicole, o så lilla jag.
 
 
The Score... :D
 
 

Haha, ser ni bollen?



Fort Worth Skyline kvällstid
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress